Wednesday, January 30, 2013

Осъзнатото сънуване

"Въпреки че може да изглежда фантастично, докато сънувам, аз съм в пълно владение на своите всекидневни способности. Мога да мисля по-ясно от всякога, аз свободно припомни ярки подробности от живота им, които са способни да направят съзнателни решения, но нищо от това не намалява яснотата на моя. мечтите Парадоксално или не, аз съм буден в мечтите си "- от дневника на съзнателно мечтател.

Съзнателно сънуване е състояние на съзнанието, по време на което човек спи в същото време осъзнава, че сън.

Терминът "осъзнатото сънуване" или ясно сънуване (на английски Lucid мечта) беше въведен от холандския учен Фредерик Уилямс Ван Eden през 1913 г., той е един от първите учени за провеждане на научни наблюдения сериозен въпрос.

Изследвани и включени повече от 352 да постигнат мечтите си за около 14 години и през 1913 г., че е представил пред тогава "Общество за психическото изследвания".

Преди да се въведе терминът "osaznato сънуването" това състояние на ума се нарича по различен начин от различните автори:

- Сън на знанието (Оливър Фокс)

- Сънливост (P.D. Успенски)

- Dreamed истина (Робърт Мос)

- Sleep опит

- Lucid мечта

- Съзнателно сън

- Граничен сън

- Сън на властта

- Сън наяве

No comments:

Post a Comment